Skaffat blogg idag!

tjenaree!

-
Hejhej jag heter Robin Nilsson och jag är jätte tuff för jag har skaffat mig en blogg. Här kan ni läsa om vad jag brukar ha för mig.
Idag har jag nästan inte gjort något alls vart i skolan från klockan 10 till 2, försov mig.. heheh. Jag har bytt profil idag i skolan från Idrott & hälsa till bild,musik & media. Både bra och dåligt för jag hatar musiken vi har i skolan, bara gammeldags musik som mozart och sånt. Men det bra är att jag slipper ha så mycket gympa =D  Efter skolan idag så tog jag bussen ner till stan och hängde på bryggan till typ halv fem då jag åkte hem och åt mammas äckliga köttfärsås och pasta. Skoja bara den är jätte "god".  Sen senare så drog jag ner till stan igen med bussen för jag är så lat och orkar inte gå, skulle iaf träna när ja kom ner till stan så jag stack bort till bryggan och hämta Kirre, Teddy & oskar. Ganska slapp träning idag men vafan det var gött o träna, har inte tränat sen förra tisdagen :o aja men nu ska jag se vidare på teven. Hör av mig sen senare.

Hade bäst! /
Robin Nilsson


Kommentarer
Postat av: Emma Persson

ska läsa VARJE DAG !

2009-09-29 @ 16:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0